Cattas liv och tankar

Lördag

Publicerad 2009-07-04 12:09:45 i Allmänt,

Dagarna går o känslan för att blogga infinner sig inte riktigt i den här värmen.. Finns mysigare saker att göra! Men veckan har varit bra på alla sätt! Hunnit med räkfrossa, MVC, lite gatufest o massa jobb. I onsdags var barnen på gatufest o såg Agnes tilsammans m Camilla. Hade skickat ner dem t henne på tisdagkväll m bussen, stora barn nu.. De har haft en minisemester m bad på dyket o sedan som sagt gatufest. På torsdagkväll möttes vi upp i Sörberge o samåkte sen t Åstön för en räkfrossa tillsammans m mamma. Mycket gott!!! Fredan skulle jag vara ledig enligt schema men kom överens om att jag skulle vara tillgänglig på telefon iaf o bara göra det akuta.. Slutade med att jag var hemma fem, som vanligt en freda em.. Jag o barnen for då ner o plockade upp Martin på jobbet och dinerade på Jops, superdupermysigt på alla vis! Så kul att gå ut o äta allihopa nu, barnen älskar att gå på restaurang (vi med för den delen...). Gick sedan en sväng runt gatufest området o hade siktat på lite karuseller men tyvärr var karusellerna oxå inom området så det bidde inget m det.. Men rätt kul att titta på folk o scanna av partystämingen!!

Idag är planerna att ev far t stugan för lite grillning, bad o fiske. Känns lite mysigt att vi kan vara där igen!!




Mums mums mums!!!!!







 
Fyrhjulingstur! Nice nice!!!!


På väg mot gatufest o Jops!


Drakkramare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela