Cattas liv och tankar

Men nu ni är det semester!!!

Publicerad 2009-07-17 22:52:50 i Allmänt,

Äntligen semester!!! Hela dagen har jag räknat ner timmarna och till slut var det slut för idag!! Såååå skönt! Kvällen blev överraskande mysig, hade kallt räknat med en ensam kväll för Martin har farit t Uppsala o kidsen skulle vara hos pappan. Men då ringde Gustav o ville vara med mig o det gick naturligtvis alldeles galant! Skickade bort honom t ICA på em för att stämma träff med värsta superpuman på ICA o dinera på Värdshuset, detta kunde ha blivit riktigt trevligt om inte Värdshuset hade stängt ikväll... MEN då tog Icabruttan o ställde till med en suuuuperb middag oppe på Jala o det var inte fy skam vill jag lova! Lammkotletter, potatis o sallad!! Mmmmm! Provade ett kallt vitt alkoholfritt vin till men det var så fruktansvärt vidrigt att det fick raskt förpassas t  avloppet. (Provade att bjuda ansvarsfull o hårt arbetande ambulanspersonal men där gick det inte heller hem... )
Mannen i huset på kullen dök upp men försvann rätt raskt igen tillsammans med ett tjusigt ekipage o vackra människor på väg mot stora staden, han såg aningen rädd ut då han drog iväg men det kanske sved av vinet i ljumsken... ;-)

Haft en underbar kväll o skålade in semestern med en magnumbutelj mousserat tillsammans m Jannice o Gustav. Lovely!!

Nu stundar FYRA veckors ledighet!!!!!!



Skål för FYRA veckors semester!!!!


Världens vackraste pojke!!



Mums!!!(men vinet Blääää!!)



Myyyyyyyys!!



Säger inget om det.......Svälj...


Finfina Anna cruisar!!



Aningen förskrämd på väg mot äventyr utanför byn.....



Underbara vänner!!




Tusen TACK Mia för boken!! (tror även Tjockingemar kommer vara tacksam en vacker dag... ;-) )

Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2009-07-17 23:25:48

hahaha!! ...ja NÅN måste ju ingripa! ;) ...Underbara bilder... "Du får enkronan om du tar en slurk....." HAHAHAHAHAHAHAAAAA!!!!! Tack för en trevlig stund...Ni är bara så härliga.. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela