Cattas liv och tankar

Mysdag!

Publicerad 2009-07-18 20:45:10 i Allmänt,

Haft en riktigt mysig dag med Isa, Tova o Gurra. Fam Strid/Eriksson har även vistas här till och från hela dan. Gjorde ett arbetsbyte m Tommy, han fixade punka på Gurras cykel o jag fixade middag.. Mycket behändigt o alla var nöjda. Sååå himla trevligt!! Skickade precis iväg Gurra t Elias för övernattning där, skojsigt för killarna att ha varann!! Isa o Tova sover sött men hade hunnit lagt dem i varsitt rum innan jag visste att Gurra skulle t Elias... Så nu får jag springa lite nattrace kanske.. Tror jag startar hos Isa iaf, känns mest sannolikt att hon vaknar till.. 



Mys i soffan med godis o napp....


Aningen trötta små tjejer!! 



Ida kom förbi en snabbis o hittade lite smultron att dela på!



O så här mysigt hade tydligen mamman o pappan på sin barnlediga kväll!!

Lite avis blir man på räk o vinkvällen... Måste säga att det är bra tomt här hemma utan Martin... Lite halvtrist att sova själv o kvällarna blir rätt ensamma... Tur det bara är en helg det handlar om..  Lääääängtar!!!!

Kommentarer

Postat av: Tommy

Publicerad 2009-07-18 22:56:45

Sorry!!! Men det kan hända att du får igen en trött Gurra imorrn.

Mamman i familjen drog t "58an"på vinkalas, så tidsoptimist pappan "did it again":-)

Okej ungar jag ska bara klippa lite gräs o sen e de marsch i säng!!! Vad ska jag säga,ca kl 22.44 hade jag bäddat ner alla 3...:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela