Cattas liv och tankar

Söndag

Publicerad 2009-07-12 21:08:30 i Allmänt,

Så har helgen återigen passerat.. Gårdagen bjöd på mysfrämmande av syster o småbrudarna, fick superfina presenter! Tänka sig vilken tur att jag klarade D! :-) Hon bjussade även på lunch härhemma o det är inte helt fel m sånt främmande!

For sedan ner t Anki o B-O där det vankades grillat, tårta o även drinkar t de som ej var gravida (vilket innebar alla utom jag o barnen...) Jättetrevlig kväll o blev kvar t sena kvällen så därför blev det inge Trollnatta i år heller. Får sikta in oss på nästa år!



Idag bar det iväg t Indal på auktion m Martin o mamma. Är lite spännande o det var en massa människor där. Martin ropade in en kniv som han dreglade efter på visningen, så nu är semesterkassan slut..... Men lycklig o stolt var han o det är ju huvudsaken! (o havregrynsgröt på stormkök är säkert helt ok under Danmarksresan... ;-) )



Nu kliver jag snart in i sista arbetsveckan före semestern!! Varje morgon innebär en dag närmare ledighet!! Tjoho va det ska bli skönt!!

Kommentarer

Postat av: Kate

Publicerad 2009-07-13 19:03:47

Nu så är det updaterat :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-07-13 23:39:39

Å jag skulle också ha varit i Indal.. var det bra.. såg ut att vara MÅNGA där.. DET är lite jobbigt tycker jag! Hoppas att allt är bra med er däruppe och med magen och fötterna.. har hört att dom brukar vara jobbiga i den gravida fasen..av sommaren!

Kram fra Ön!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela