Cattas liv och tankar

Då livet stökar till det, litegranna iallafall...

Publicerad 2009-06-11 08:06:52 i Allmänt,

Imorgon bitti far syster o Niclas t Paris för att fira sin första bröllopsdag! Måste ha fått den fantastiska presenten av någon väldigt sympatisk människa.. ;-) Som jag tidigare nämnt är min syster rätt mycket för att planera o det är ju klokt då man ska resa bort. Mamma skulle ha hand om Isa o Tova tors, fre o mån o jag lör o sön. O nu bidde det inte riktigt så.. Kära mor tog och blev halvsidig hamster! (infektion i spottkörtlar!) Så hon blev helt sonika inlagd på hospitalet med antibiotikadropp o får inte fara hem på ett par dagar.. Min älskade syster blev just inte stressad alls av detta...Men sidu det löser sig alltid är min melodi... Ikväll far jag o Martin t Bredsand o sover över där, småtjejerna får vara på dagis imorgon o jag hämtar efter jobbet. Sen får de vara här i helgen o så får vi se hur landet ligger i slutet på helgen...

Önskar nu att Camilla o Niclas får en underbar fantastisk helg o att solen lyser på deras fina fina ansikten!! Ha det så härligt, love u!!!

Se hela bilden    

PS Önskar även Mia en superhärlig "fiskeresa" o skickar all sympati till sportfiskarna som råkat hamna i stugan bredvid..

Kommentarer

Postat av: Milliz

Publicerad 2009-06-11 18:21:01

TACK!

LoveU2

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela