Cattas liv och tankar

Legoland!

Publicerad 2009-06-18 08:18:27 i Allmänt,

Nu är det bokat! Två dagar på Legoland v 31! Ska bli sååå skoj! Har tänkt oss något stopp på vägen ner o sedan något stopp på vägen hem, var är inte bestämt ännu men det är lite härligt med öppna dörrar... Bokade Legoland via erbjudande från ICA, slutade på 6000 kr m hotell 2 nätter, inträde Legoland 2 dagar samt färja tur o retur. Upplevs lite dyrt men kollade runt lite på stugor mm och hamnade då på ca 4500 för samma tidsperiod o då var det ingen dusch i stugan + att man måste dra sängkläder o handla frukostgrejor o städa ur stugan... Bekvämlighet är mycket värt då det är semester!

http://edp.org/Germany/Legoland.html

Kommentarer

Postat av: Kate

Publicerad 2009-06-18 11:13:40

Vad roligt :) Härligt & fara bort & göra nå kul ! Glad Midsommar ! Kramar

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-18 18:59:01

Vad kul!! De extrapengarna kan det helt klart vara värt...och bättre med hotellsängar än hårda skumgummimadrasser i en liten stuga.

Midsommarkramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela