Cattas liv och tankar

Midsommar!!!

Publicerad 2009-06-20 20:20:15 i Allmänt,

Efter en dags arbete for jag, Jannice o Ida ut t Juniskär för midsommarfirande. Alla våra killar var redan på plats. Hade förhoppningar om en mycket trevlig kväll för man förstår ju att då Tommys släkt träffas då måste det bara bli bra!! Kvällen bjöd på många nya härliga bekantskaper, god mat, lekar o en massa, massa sång!! Förstår nu till fullo hängivelsen för "Så ska det låta" o " Ring så spelar vi".... Barnen hade tokroligt hela kvällen o vi såg inte till dem speciellt mycket, de roade sig själva o myste omkring i den kyliga sommarkvällen. De skötte sig så bra att det tom glömdes bort att de var med av en lycklig mamma.. ;-) Var lite kul att många tyckte att de redan kände mig, jag har ju känt Tommy sen jag var sex så det kan ju hända att mitt namn nämnts nångång..

Hade en underbar, härlig kväll och trots kyla så  bjöd kvällen på mycket värme och lycka tillsammans med en hel drös fantastiska människor!! Återvänder mer än gärna fler gånger!! Tusen TACK för att vi fick förmånen att följa med!!!!



















Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2009-06-21 11:05:40

Ni verkar ha haft det fantastiskt roligt! Och sista bilden är absolut den bästa...! Kram!

Postat av: mia

Publicerad 2009-06-21 12:55:17

lovely! ; )

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-06-21 17:20:52

Härliga bilder...synd att det var så kallt bara, men, men

Postat av: sanna

Publicerad 2009-06-22 19:31:10

guuuud va fin du var på bilden!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela