Cattas liv och tankar

Toooorsdag!

Publicerad 2009-06-25 22:32:33 i Allmänt,

Bara en dag kvar på arbetsveckan, o tre veckor till semester!! Dagen har varit otroligt varm o härlig! Ac:n i bilen har varit mycket lockande och hade helst suttit kvar där hela dan.. Men har gjort mina uppdrag enligt planerna o även lyckats trycka in lunch på Värdshuset ute i solen samt en glass på em uppe på Vättaberget. Lite kvalitet i arbetsdagen... 
Efter jobbet tog jag resolut o trotsade värmen o cyklade ner t mamma där det vankades surströmming o efter det jordgubbar o glass. Mycket gott!! O mycket varmt att cykla... Var även duktig o cyklade hem oxå, kommer nog kännas i mina ben imorgon! ( Känns redan rejält i en annan kroppsdel nu för den delen.......) Var sedan ner t Anna en sväng på kvällskvisten o fick te o smörgås med Ljustorpstomater, mycket smaskigt o underbart att sitta ute i kvällssolen!

Imorgon vankas grillkväll på Värdshuset! Kan nog bli RIKTIGT trevligt i det här härliga sommarvädret!!

Bilder från dagen!

 
Vättaberget!


 
Möte på 86-an!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-06-26 17:33:55

Å, mötte du Tysons kompis!! Han verkar orma sig överallt den där!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela