Cattas liv och tankar

1198 kronor o femtio öre..

Publicerad 2009-03-08 19:06:38 i Allmänt,

Har nu fyllt upp frys o kyl. En repa på Willys a´nästan tolvhundra slantar.. Men nu kan det bli snöstorm ett par veckor, vi klarar oss ett tag... Fick sedan middag hos Naimy, potatisgratäng o plommonspäckad karré, mums!!!

Tidigare idag var vi t Karin o åke o fikade, syster yster kom oxå dit. Hade mycket trevligt o allra käraste syster stod för årets roligaste "ticks". TACK för att jag fick skratta så tårarna rann!!! Love love!! Fick överta fasters bowlingklot och skor, så nu är det bara att tuta o köra. Är ju rätt dålig på att bowla men det finns ju en risk att folk tror att man kan spela bra då man kommer dragandes med ett eget klot.. Ska bli skoj! Tänkte fara på fredag då jag är ledig o inviga grejorna. Spännande! Kidsen lär ju bli lyckliga att få bowla, var ett tag sen de var med nu.


 



Nu blir det soffläge o chips med dipp!! Måndag imorgon....

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-03-08 20:55:09

1198,50 var det storhandling???? Jisses, då har vi det dubbla och det räcker inte ens i två veckor... PS. Jag tog en dusch å bytte om när jag kom hem... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela