Cattas liv och tankar

Älskade underbara fredag!

Publicerad 2009-03-20 09:35:49 i Allmänt,

Att kliva upp på fredagar är inte speciellt tungt, liksom studsar upp då. Snart helg!! O inte blir det sämre för att älsklingen återigen fixat med frukost, rätt mysigt att fika tillsammans innan jobbet kör igång.. :-)

Igår blev det Sushi, mumsigt!! Var även en sväng t Naimy o fick äran att se hela Antikrundan, inte ofta kan jag påstå.. Men det gick ju alldeles utmärkt det oxå.

Ikväll blir det bio o middag på Jops, ska bli både kul o gott. Tänkte se "Män som hatar kvinnor". Har läst böckerna o vet att de är helt fantastiskt bra så jag har rätt höga förväntningar på filmen oxå.. Har även tagit o beställt smörgåstårta t i helgen, blev bara så sjukt sugen på det eftersom vi pratat om smörgåstårta nu på morgonen på jobbet. O man borde väl kunna äta smörgåstårta "baraföratt"..

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2009-03-20 11:15:31

Ser du har hittat en riktig pärla du med, en karl i köket är kung...

Smörgåstårta, hrm, svårt när bara jag kan äta... annars är ju "beställd" mat min specialite, hahaha

Trevligt smaskande, kram

Postat av: Malin

Publicerad 2009-03-20 22:04:11

Absolut!! Man borde äta mer av de "baraföratt"... E ju så bövelens gott! Hoppas du haft en trevlig kväll!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela