Cattas liv och tankar

Ännu en helg har passerat

Publicerad 2009-03-01 20:45:11 i Allmänt,

Ja då var det snart måndag igen..Helgen har gått tokfort som vanligt. Dagarna har varit fullbokade o tiden har verkligen runnit iväg. Nätt o jämt hunnit kolla t FB!!! ;-)

Igår var det skotertur o koll av rally borta vid Oxsjön. KANONVÄDER!!! Hade en riktigt underbar dag med en massa trevligt folk o en massa gott fika. Konstigt att det mesta smakar såå himla mycket bättre ute i skogen.. Känns i armarna idag att man inte är direkt van att köra skoter, lite lätt träningsvärk.. På hemvägen stannade vi till i Vallsjön en snabbis hos Lasse o Anna-Karin, hade inte varit t dem sedan de fick klart sin stuga. Verkligen jättemysigt! Kom hem vid 18 o då blev det soffläge och melodifestival. Kl 01 vaknade jag till o gick o la mig. :-)

    Anna laddar för party party! Hoppas du hade kul gumman!!!!

 Tomas, Nattalie o världens coolaste Tindra!  

                    


Idag for vi t Vättaberget o åkte lite slalom, riktigt skoj nu då stora backen oxå är öppen. Åkte ett par timmar innan vi for hem o förberedde middagen för mamma, pappa, Camilla, Niclas, Isa, Tova, Ann-Christin, B-O o Naimy.

                                              Full fart i backen!!!


Middagen var väldigt trevlig o både jag o Gurra blev uppvaktade igen. Massa fina presenter o blommor! Som vanligt åt man alldeles för mycket men gott var det!! Mysigt att umgås med allihopa!

                                      
 

                                              

Kommentarer

Postat av: Tommy

Publicerad 2009-03-01 22:20:01

Hello sweetie!

Ni verkar ju haft hur mysigt som helst i helgen TROTS att jag/vi inte varit hemma...;-)

Passar oxå på att gratta Micke B som klarat av att pressa sig igenom 9 mil på skidor i Vasaloppet idag...GRATTIS!

Postat av: Catharina

Publicerad 2009-03-01 22:48:06

Ja han var sjukt duktig!! Tycker det är drygt att åka BIL nio mil...:-)

Kom hem snart nu så vi får oss nå´fika!!!!

Postat av: Anna

Publicerad 2009-03-02 08:35:14

Huuuuu vilken gräslig overall..... ;-) Hade en sådär kul kväll, skum men intressant. Kunde klarat mig utan.. Ensam i två veckor nu (förutom helg då) så du får komma förbi på en kaffe om du får ngn tid över!

Kram kram!!

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-03-02 11:10:24

Ja, det blev ju tokfint väder...Jörgen jobbar på med mxz:an och får förhoppningsvis klar den till torsdag...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela