Cattas liv och tankar

Friends!

Publicerad 2009-03-08 10:52:50 i Allmänt,

Igår em lyste flitens lampa över 85 a. Plitade ihop artiklarna o skickade in, bockade av del 1 (av många många delar till..) Skönt att vara en liten bit på väg iaf..

Vid 18 så kom Nettan o Olivia in o hälsade på! Jätteskoj tyckte jag! Sedan kom Jannice o grabbsen som planerat o sedan kom även Anna E med barnen. Nu började jag inse att det är nog mer än en slump att få så mycket främmande samma kväll... Blev återigen uppvaktad o hade en supermysig kväll med tjejerna!! Kikade på melodifestivalen emellanåt o konstaterade att det bara var jag som INTE gillar Caroline af uggla...

TACK för en myskväll o även Tack t Anna J!

Idag ska vi vara sociala o hälsa på kära släkten, först till faster Karin o Åke o sen till Naimy o käka. Heldag! Ska passa på att handla lite mat oxå då man ändå är i krokarna. Finns lite mer att välja på i Birsta än i Liden...


    Gillar INTE...

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-03-08 12:02:53

Finns det Någon som fattar hur hon kom vidare????

Men jag slapp då jag föll i sovtrollets träsk tidigare än vanligt ;)

Hoppas ni får en skön söndag.. Fam Eriksson-Unander ska baka bulla ;) hahhaha.. vilket projekt!

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-03-08 19:33:04

Hon är ju hur skön som helst!

Postat av: Cajsa

Publicerad 2009-03-08 20:09:24

Jag GILLAR!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela