Cattas liv och tankar

Jobbelijobba

Publicerad 2009-03-28 10:35:12 i Allmänt,

Ja då var det full fräs på jobbet! O ska jag jobba så ska fler det! Fick igång Ambulansen oxå här på morgonkvisten, tyckte det var färdigsovit faktiskt... O Mia såg liiiiiiite nyvaken ut ;-)

Har nu stökat undan det mesta av fm arbete o nu är det bara att invänta em bravader. Hoppas på ett relativt lugn iaf.. Igårkväll blev det inte många knop, åt rätt gott: entrecote, kroketter o sjukt mycket kantarellsås.. Mums! Sen blev det Lets dance o soffhörnet o sedan hopp isäng! Ska ta o fundera ut nåt lämpligt lunchställe snart... Undra vart det serveras godast mat..

Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2009-03-28 17:12:45

haha...ja den tackar vi för! Alvedon är guds gåva till människan.....hrmpfhahahahaaa.... Ha en jättemysig kväll nu! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela