Cattas liv och tankar

Snart kväll...

Publicerad 2009-03-11 15:49:34 i Allmänt,

Nu får jag snart klacka hem! Tjo ho! Känner mig rätt nöjd för dagen... Jobbar nu imorgon sen är jag ledig i dagarna tre, ska som vanligt bli så himla skönt!!! Surrade bort en liten stund med Kate oxå alldeles nyss, hon skrämde mig lite då hon kom o smög här i krokarna.. :-) Blev ju tvungen att stänga ner bloggsidan så att hon inte tror jag sitter o bloggar på arbetstid... Skulle väl aldrig! ;-) Hon berättade iaf att hon skulle tatuera sig igen, blir lite impad av att hon vågar. Tror det gör ont jag.. O jag är för gammal för att tatuera mig nu, fast jag tycker det kan vara riktigt snyggt på en del. Hon får visa upp resultatet sen, spännande!!

  Känns INTE helt ok va?

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-03-11 18:56:06

Inte är du för gammal! Jag är långt ifrån klar m tatueringar, men man måste inse att det nu är en typ av ålderskris som gör att man tatuerar sig. Självinsikt sörru... ;-)

Kram!

Postat av: Cajsa

Publicerad 2009-03-12 08:36:40

Big NO, NO!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela