Cattas liv och tankar

Lääääääänge sen nu...

Publicerad 2009-03-30 19:04:47 i Allmänt,

Hörde talas om en kompis kompis mosters lillasyster som tydligen låg för liemannen igår o hade lite problem att ta sig ur sängen.. Intaget kvällen innan hade överstigit lämpliga doser o Vips! är intoxen framme... Martin tycker det är såååå kul att fotografera mig i dessa utsatta positioner och här bjuder jag på lite bildbevis.. Men märk väl: Lääänge sen nu!!!

Kall handduk på pannan ala Jörgen är ett måste, o att knapra is är absolut LIVSNÖDVÄNDIGT! (Hörde att även Dick är en trogen isknaprare :-) )




  Måste ha varit kräftorna....  Skulle ha låtit bli den där sista...
   
   Istärningar på magen... Johans hårdrocksfest tog hårt på en vanligtvis mjuk o skötsam tjej ;-)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-03-30 19:11:59

Men vem pratar du om, iiiinte mig iallafall!!!! Ansvarslösa människor som super på det viset, hrm hrm....

Postat av: mia

Publicerad 2009-03-30 19:36:11

Hahahahahahaaaaa.....Jag skrattar så jag nästan kissar på mig....UNDERBART!

Postat av: Ville

Publicerad 2009-03-30 22:39:32

Hahaha.. ja man måste bju till ibland :-)

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela