Cattas liv och tankar

Lycka 2

Publicerad 2009-03-21 11:44:49 i Allmänt,

Vaknade vid 8 imorse o låg o lura på om vi skulle kliva upp o fixa lite frukost. Då ringer allra käraste Jannice o bjuder oss på frukost på Jala! Hurra! Var bara att hoppa i kläderna o ta sig dit o ha en mysfrukost med bästaste jalafolket!! Tickelitack! O för att citera Tommy så är våren här: "det kommer en bil uppför backen, o det är ett säkert vårtecken..." Ja dödens backe har tinat lite så man kan prata direkt då man kommer upp nu... :-)

Har nu tvättat o dammsugit o ska nu packa in mig själv, smörgåstårtan o tandborsten o fara bort til stugan! Fyra år sen vi sov där sist.. Ska bli så mysigt!! Hoppas solen kikar fram lite till så blir det riktigt härligt! Martin har farit på motormässa men dyker upp i stugan senare idag.

Ha en härlig lördag!!

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-03-21 18:33:04

Vad kul att ni äntligen kan vara där igen, hoppas ni får det mysigt. kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela