Cattas liv och tankar

Morgonstund...

Publicerad 2009-03-11 08:07:18 i Allmänt,

Ibland är det inte helt lätt att ostört få sova sin skönhetssömn.. Först började telefon skrika efter mer ström, PIP PIP, var tydligen hungrig.. Sen kom världens största o mest högljudda traktor o skottade, kändes som den tog en repa inne i sovrummet BRUM BRUM.. Efter det kvicknade grannen till o ut o sopa bron, KLONK KLONK i stålräcket, ekade in i vårt sovrum.. Mysigt!  Kalle katt trodde sedan att det måste nog vara morgon eftersom så många rör på sig, så då tyckte han att det var frukostdax! MJAU!!! Men det tyckte inte jag utan tjurlåg t väckaren ringde. Härlig start på dagen! Men det ska nog bli bra ändå! Andra Katta är back in business igen så nu är det lite kaffe o sen jobba jobba. Skönt att vara båda två igen..


     

Kommentarer

Postat av: Cajsa

Publicerad 2009-03-11 15:20:48

Tjenixen!

Glöm inte tävlingen på min blogg. Du kan vinna fina tofflor till lillkusin. Dina barn är ju för stora.

Kram Cajsa.

ps. orkar du inte länka från din blogg, kan du ju bara tipsa två vänner om tävlingen via mail.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela