Cattas liv och tankar

O holy night!

Publicerad 2009-03-11 22:37:03 i Allmänt,

Åh vad jag tycker om Greys!! O det var ju bara så himla bra ikväll!! Meredith är en pärla o äntligen försvann Denny! Tyckt att det varit lite halvjobbigt med döda människor i serien.. Passar bättre i andra program. Läääängtar t nästa vecka!

Fick storfrämmande av Carro, Marcus o lille Melvin ikväll! Jättetrevligt! Inte alltför tätt mellan umgängena. Fick superfina muggar av dem som jag invigde m lite gott te till Greys. Anna J fick oxå äran att premiärdricka i dem då hon joinade mig för kvällens avsnitt av veckans höjdpunkt! Såg oxå att det gick bra för Timrå ikväll, o det var ju skoj! Varannan "vän" på FB hade uppdaterat sitt status om det så det gick inte att missa ;-) Såg även på FB att Jalafolket fått sin offert.... SÅÅÅÅ spännande!! Får se nu om det kanske börjar röra på sig... Kanske blir kräftskiva på nyaltanen i augusti!!! Vad tror du Tommy? Ska vi boka in? ;-) 

Nu blir det natta! Sov så gott!!!


  Nya finfina muggar!!! :-)

Kommentarer

Postat av: Kate

Publicerad 2009-03-12 10:03:54

Jävlar (ursäkta uttrycket) ;) vilka fina muggar :) nu är jag avis! Vill också ha !

Postat av: mia

Publicerad 2009-03-12 11:23:05

aha! det va DU!! ; ) Tack för tipset...haha..att klicka på "anonym"...det hade jag aaaaldrig lyckats klura ut.... Å jag som började undra lite smått vaffö du aaaldrig lämna nåra ord nu för tiden! :D Håller fullständigt med om att de måste bli kräftskiva på Jala i aug! Så Byggare Bob....sätt igång!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela