Cattas liv och tankar

Patrik 1,5

Publicerad 2009-03-02 21:53:31 i Allmänt,

Har nu suttit i soffan o snyftat t "Patrik 1,5", Förstår inte att allt ska vara så fint.. Tyckte faktiskt om den filmen. Kärlek, humor o trassliga relationer.. Love it! Martin skakade på huvudet åtskilliga gånger åt mig då jag försökte smygtorka bort tårarna... Har inte riktigt samma filmsmak vi två ;-) Har nu sett på Sannas FB status att nästa film jag måste se är "Seven pounds" och då får jag nog skaffa ett badlakan för att stoppa upp tårflödet. Men sån är jag.. Lite skönt att få gråta en skvätt ibland. Ska nu ta o hoppa i säng snart, ny dag imorgon. Härligt härligt!!



Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2009-03-03 04:11:55

ja, se 7 pounds.. den var verkligen bra! och patrik 1,5 har jag också sett, håller med dig om den.. haha, o magnus är likadan, skrattar åt mig när jag sitter o stooorbölar till filmer! :) men hellre känslomänniska än kall som is ;) kram kram

Postat av: Cajsa

Publicerad 2009-03-03 11:58:55

Såg den i söndags. Tyckte den var sådär, men visst kom det en liten tår!. Kram Cajsa.

Postat av: Malin

Publicerad 2009-03-03 14:26:21

Såg Patrik 1,5 vi å för nå dar sen... Håller me dej... Den var riktigt fin på nå vis!! Medans Hans inte var så överförtjust :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela