Cattas liv och tankar

Snart fredag ;-)

Publicerad 2009-03-09 20:22:02 i Allmänt,

Ja då har månda´n passerat. Känns alltid lika bra att ha den överstökad! Kära kollegan Nilsson var sjuk idag så man kan säga att det var full huggning! Hon var rejält risig  så jag kostade på mig ett hembesök dit o levererade medicin. Kan nog behövas! Hämtade även upp sonen hennes på dagis o tog med honom hem en stund för lite extra vila. Är ju lite halvjobbigt att vara krasslig o samtidigt passa upp små hungriga leksugna gossar..

Ska nu snart stoppa kidsen i säng, härligt att de är här!! Trist bara att en vecka går så himla fort.. Ska först fika lite, de hade gjort negerbollar m mormor i fredags så det är klart att det måste smakas lite! Eller negerbollar... Chokladbollar eller winerbröd eller vad man nu ska säga. Fast säger man negerbollar så förstår ju alla vad man menar! Mer fel att ändra namn kan jag tycka... Gott är det iaf!!

Se hela bildenNegerboll, så det så!! :-)

Kommentarer

Postat av: Cajsa

Publicerad 2009-03-10 08:49:10

Håller med du! Negerboll är negerboll.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela