Cattas liv och tankar

Torsdagkväll

Publicerad 2009-03-12 20:45:49 i Allmänt,

Kom hem vid halv fem o fixade till lite mat. Blev Tacos idag! Jättegott! Skulle iofs endast kunna äta Guccamole o nachos men man får ta lite köttfärs o grönsaker oxå så att inte barnen gör som mamman... Jobbigt att vara förebild ibland ;-) Martin o Patrik D hade varit ute på skotrarna hela em så de var oxå rätt nöjda med lite mat. Ikväll har vi myst i soffan i en ormgrop allihopa, riktigt mysigt! Har nu nattat kidsen o får min alldeles egen datatid. Kö till datorn då barnen är här.. Imorgon är det ledig fredag!!! Ska bli så skönt! Tänkte klacka bort t Anna R på lite kaffe på fm, såg att hon var sugen på fjortisfylla så jag får väl ta med lite folköl o hembränt......Kan ju bli spännande... muhahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela