Cattas liv och tankar

1 maj

Publicerad 2009-05-01 18:58:11 i Allmänt,

Har jobbat hela dagen, rätt lugnt o behagligt. O helt fantastisk värme!!Skönt med tanke på att jag är helt igenkorkad i näsa o hals, lite lätta andningsbesvär.. Har säkert nyst 168 ggr idag oxå..

Igår var det valborg, strålande fint väder! Jannice o miniStridarna var hit o grillade med oss. Gott! For sen på brasan upp till Brudsjön o frös fötterna av mig o tittade på fyrverkeriet. Rätt pampigt! Gör sig inte riktigt på bild men ger en liten känsla iaf..



    


Onsdagkväll chockade jag Martin o gav honom en bukett rosor... Han gick hela kvällen o funderade på vad jag gjort eller vad jag skulle kräva.... O så säger de att det är tjejer som överanalyserar................ Gjorde det av kärlek ju! :-)



Caroline var även upp o hälsade på o fick blåbärspaj, långt mellan gångerna det bjuds på något här som inte är fabrikstillverkat men plötsligt händer det.. Myskväll med Greys o saknade bara Anna som skulle ha kommit men tyvärr inte kunde i sista stund. Men jag kan baka igen! ;-)



Ikväll blir det lugnt o fridfullt i soffhörnet. Martin ska jobba imorgon o kidsen ska iväg t Timrå o spela sin FÖRSTA fotbolls match! Jojo! Nu vet man vad man gör varje lördag framöver..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela