Cattas liv och tankar

Depp..

Publicerad 2009-05-11 18:11:58 i Allmänt,

Känns alltid lika jobbigt då kidsen far till sin pappa..Vill bara dra täcket över huvudet o önskar att veckan går fort.. Saknar dem så otroligt mycket då de är där. Tur att en vecka går fort! O jag ska egentligen inte klaga för jag träffar dem ju ändå under veckan som tur är.  Får väl passa på att röja på deras rum nu, går lite lättare då de inte är med o plockar upp ur sopkorgen det jag slänger.. Ska ta fönstren ikväll tänkte jag o byta gardiner, rätt skönt då man väl kommer igång.

O kanske, kanske kommer lilla J o hälsar på...... Ska hålla tummarna :-)

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-05-12 22:35:05

Hua, vad du är flitig...hoppas att det smittar ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela