Cattas liv och tankar

"Ledig" dag..

Publicerad 2009-05-28 18:43:16 i Allmänt,

Idag har jag städat, tvättat o bakat.. Sprungit till datorn ca tvåhundrafemtio ggr för att kolla svar om uppsatsen av handledaren.. Kl 17 fick jag svar och efter några små justeringar kan jag tydligen examinera nästa vecka! Jösses amalia, det trodde jag INTE! Men det känns helt fantastiskt skönt att kunna släppa det sen! Blir ju alltid lite kompletteringar efter opponentskapet men det känns som en baggis precis nu. Tralalalalala!!

Har även haft mysfrämmande av Anna o lilla Isabell, hade bakat rabarberpaj som vi mumsade under surreriet. Tycker det är otroligt trevligt med besök!! Fick lite mer främmande av en solbrun o snygg Jannice på lunchen o det är ju alltid lika mysigt! Riktigt bra dag med andra ord!!

Nu blir det arbeit i dagarna tre, ska ju bli kul... Eller inte.. Tidernas värme ska det bli o så är det fest på lördag.. Inte för att det blir nåt party party ändå för mig  pga en aning grossess. Får spara till nästa år, o då!! Då blir det uppesittarkvällar till gryningen o fågelkvitter o allsång o vin o bara skoj heeeela tiden. Så det så!

Kommentarer

Postat av: Anne Mari

Publicerad 2009-05-28 19:20:06

Vilken härlig blogg. Grattis till din examen, har inte hunnit läsa hela din blogg men som jag förstår det så är du också sjuksköterska.



Din blogg andas positivitet och glädje, det är något som jag behöver mycket av nu. Så imorgon ska jag sätta mig och läsa igenom din blogg.



Hoppas du har sol, här i Stockholm regnar det.



Kram

Anne Mari

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-05-28 21:05:04

Kanon med examina nästa vecka och det kommer att gå SÅ bra!! Kram!

Postat av: mia

Publicerad 2009-05-28 22:17:27

VARFÖR blir jag inte förvånad att det känns som en baggis??? haha!! ; ) JÄTTEGLAD för din skull...du vet att ja e sjukt imponerad.... ; ) ...Å ang planerna inför nästa år så... Im in! ; )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela