Cattas liv och tankar

Söndag

Publicerad 2009-05-10 15:20:38 i Allmänt,

Har tillsammans med barnen städat ur deras garderober.. Minskade REJÄLT! Har nu fraktat runt allt till lämpliga kandidater runt byn så att det kan nötas ett tag till. Sjukt vad kläder det blir..

Gustav är på kalas hos Elias o de har säkert superkul! Tror pappan i familjen längtar tills kalaset är över så att han kan dra täcket över huvudet. Elias informerade välvilligt ALLA om pappans morgonsysselsättning efter gårdagens blötläggning.. Eller det kanske var farliga ångor i garaget som ledde till diverse biverkningar......Åh vad härligt med vita helger ;-)

Igår spelade kidsen sin andra match. Förlust även då men de var sååå duktiga! Kul att se att de redan sen förra helgen utvecklats!

      

Igårkväll var vi o käkade på Värdshuset. Var sparristema. Måste säga att trots att jag ätit sparris många gånger förr så kan det absolut inte jämföras med gårdagens middag! Var sinnessjukt gott!! Åt grillad sparris med kött och hyvlad parmesan, hade lätt kunnat ätit en par portioner till om jag inte blivit så mätt. Mums mums mums!!

Ikväll ska vi fira Sofie som fyllt år, ska även få den stora förmånen att få middag oxå. Trevligt! Olof o Helena ska oxå dit o det blir riktigt trevligt att träffa dem, hundra år sen sist tror jag..

Kommentarer

Postat av: Kräkspappan

Publicerad 2009-05-10 21:51:27

Skadeglad?? Nä inte alls va?? Vet att du oxå vill kalasa,men lugn gumman 1.5 år går så fort du kommer nästan inte missa nån fest alls...;-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-10 22:30:03

Skadeglädjen den sanna glädjen... :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela