Cattas liv och tankar

Tisdag

Publicerad 2009-05-05 15:50:27 i Allmänt,

Snart slut för idag. Bara tre ensamdagar kvar nu.. Sen är det slut på semestern för kollegan! Hoppas de har det underbart där borta i värmen! Har gått rätt bra att vara själv, men det är rätt långa avstånd o det tar mycke tid!

Ikväll är det föräldramöte. Tycker fortfarande att det är mamma som ska gå på såna o inte jag.. Men man måste väl pallra sig iväg o visa sin goda vilja. Ska vara en föreläsning om vikten att lyssna o prata med sina barn, kan väl kanske vara rätt intressant men det brukar bli så långdraget. O jag är ju kvällstrött jag!!

Dialog från igårkväll i soffhörnet:

Martin kl 21.31:
-Otroligt att du är vaken än o inte ens gäspar!

Jag håller med! o bedyrar att jag verkligen känner mig MYCKET piggare nu...
Jag kl 21.32:
- Zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Martin:
- Du är helt otrolig!! Suck!!

Kanske inte är jättepigg iaf men snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela