Cattas liv och tankar

Torsdag

Publicerad 2009-05-07 18:27:59 i Allmänt,

Precis skickat iväg kidsen på fotbollsträning t Holm. Jens var bussig o kunde ta med lite extrabarn, jag är ju billös för tillfället.. På lördag är det match i Bergsåker. Vet ju vad man gör på helgerna ett tag framöver..



Har fått för mig att baka scones ikväll! Tänkte först baka tekakor men hade ingen jäst o iddes inte klacka till affären o köpa o barnen var inte mutbara att gå åt mig. Så nu blir det scones! Länge sen sist! Så är det nån i närheten lite senare som är toksugen på scones o te så vet ni vart jag bor! :-)

  Scones på g...


Imorgon är det äntligen fredag o sista dan själv! På måndagen är Nilsson back in business o då ska väl vardagen rulla på som vanligt igen.. Har gått riktigt bra o vara själv som tur är. Men många mil blir det...  Idag har ju Ida o praoa på dagis i Indal, bjöd henne på lunch på pizzerian o det var riktigt mysigt att luncha med sin stortjej! Hon var väldigt noga att hålla sin lunchtid så mamman fick sleva i sig sin sallad lite snabbt o be att få resterna i en låda. Ansvarsfull liten flicka! Säkert efter mamma! (eller inte...) Men hon ska inte jobba på dagis då hon blir stor iaf... Hellre ICA där hon var i höstas m Jannice :-) Där var det tydligen skoj!

  Känner mig strulig o som om jag glömt hälften av allt jag skulle ha gjort den här veckan. Hoppas det går ihop i slutändan ändå...... Men lite svinn får man räkna med.. Ha en superbra kväll!!!

PS Visst var Greys heeeeeelt underbart igår!!!! Suck!!!

Kommentarer

Postat av: Ville

Publicerad 2009-05-07 22:21:42

Ja Greys var sååå bra, och många tårar blev det :)

kram å trevlig helg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela