Cattas liv och tankar

En månad idag!!

Publicerad 2009-11-20 11:08:40 i Allmänt,

Idag är vår lilla humla en månad!!! Hon firade det med att sova från 00 till tjugo i sex o sedan till nio så det tycker jag var ett strålande firande! Märkt att hon sover som allra bäst i vår säng..



Igårkväll kom min vän Ann från gymnasiet o hälsade på med sina två tjejer, Linnea o Alice. Jätte, jätte kul att ses!! Kom fram till att det nog var drygt tre år sen sist... Ibland blir det så o det handlar inte om att man inte vill ses utan att man bara inte kommer sig för tyvärr. O konstigt nog känns det som att det var förra veckan vi sågs o det är alltid så himla mysigt att träffas! Får verkligen se till att det inte tar lika lång tid till nästa gång vi ses!

Idag ska jag fara o storhandla på Willys har jag tänkt.. Ska bli spännande att shoppa lös med alla tre barnen. Funderar på att fara till badhuset först så att de stora barnen får simma lite innan. Måste ju passa på då vi "liks är ute o far".. Så många turer neröver kusten blir det ju inte.

Måste nog gömma mina saffranstoppar/plättar förresten... Förstår inte vem det är som går och äter upp dem..*sväljer, o slickar kokos från läpparna*

Kommentarer

Postat av: LIENE

Publicerad 2009-11-20 18:59:28

sv:Jag verkligen längtar:D

Postat av: Annsan & Linnéa & Alice

Publicerad 2009-11-20 20:11:04

Håller med om att det var jättekul att träffas!! Vi har alltid så mkt att prata om och tiden går så fort.

Förstår att nån tjuväter dina kokostoppar, hade själv kunnat smuggla med mig några hem..:)

Kramar Annsan

Postat av: Sirpa

Publicerad 2009-11-20 21:02:09

Alltså denna lilla dam blir ju bara sötare och sötare :-) En sån där som man bara vill snufsa i halsen liksom.. härligt!

Allt gott till er!

Kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela