Cattas liv och tankar

Måndag!

Publicerad 2009-11-23 17:59:13 i Allmänt,

Morgonkaffe m Jannice o kärleken, trevlig start på dagen! Smög sedan tillbaka till sängen o lilla Lisa o sov en timma till. Så skönt!! Har inte gjort många knop idag, bara plockat med allt det vanliga, slötittat på tv o suttit vid datorn.. Fast iofs så snodde jag o stora barn ihop spisbröd då de kom från skolan som vi sedan mumsade. Gott med nybakt!! De har nu farit t pappan o som vanligt är det himla trist då de far.. Saknar!!

Den här veckans projekt är att få upp adventsstakar, byta lite gardiner, städa lite lagomt, bege mig till stan o handla lite smått o gott (har ju en stortjej som snart fyller 11!!!!). Har även planer på att hälsa på Helena om hon är hemma o har tid att ses nån dag, det är säkert två år sen jag var dit så det kanske är på tiden, verkar vara långt t Njurunda från Liden... Skulle vara väldigt kul om vi fick till en date!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela