Cattas liv och tankar

Min dag (o alla andra K/Catharinor!!)

Publicerad 2009-11-25 23:12:23 i Allmänt,

Idag har det varit en fantastiskt trevlig dag!!

Började som vanligt dagen med sovmorgon o sen bar det iväg t BVC o vägning av bebis. 245 gram upp sen förra veckan, väger nu hela 4,8 kg!! Har varit lite gnöligt o matfriskt på kvällarna ett tag så igår fick hon lite tillägg o det gick alldeles utmärkt, även ikväll får hon lite extra. Kanske blir lite bättre kvällar nu..

Efter BVC for vi ner till Skedlo o Helena för att umgås lite o surra bort några timmar. Visade sig att det var drygt tre år sen jag var där sist så man kan säga att det kanske var på tiden att ha sig dit.. Fick supergod lunch o hade en underbart mysig em! Like it!

Skulle sedan uträtta lite ärenden o bla hitta nya julstjärnor t rummet.. Det visade sig inte vara helt lätt. O så himla kul var det inte att springa in o ur bilen i spöregn o storm med lite bebis.. Till slut hittade jag iaf vad jag sökte o det blev så himla bra att det var värt all spring! Ska fota imorgon o lägga ut en bild på mina nya finfiiiina julstjärnor! :-) Avslutade sedan dagen med ett basök hos Naimy där det bjöds på middag o kaffe, Martin dök oxå upp o gjorde oss sällskap.

O nu ikväll har timmen mellan nio o tio SJÄLVKLART spenderats i soffan framför Greys!! O kors i taket, inga som helst tendenser till tårar ikväll! Märkligt..

PS Tackar allra ödmjukast Kurt-Åke för gratulationen på namnsdagen.. Min alldeles egna lilla stalker ;-)

Kommentarer

Postat av: Milliz

Publicerad 2009-11-26 08:58:09

Oj då, jag missade din namnsdag! =/ Sorry! Ett STORT grattis i efterskott! Kramar i massor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela