Cattas liv och tankar

Monster/ängel

Publicerad 2009-11-30 23:42:04 i Allmänt,

Gårdagskvällen bjöd på arg o ilsk liten bebis.. Allt var fel.. Tror största problemet var gristrött bebis vars mamma provade stoppa jättebröst in i munnen hela tiden.. Kanske inte så himla konstigt att man skriker då :-/

Idag o ikväll har liten varit helt ljuvlig o bara ätit, sovit, bajsat o snackat o varit allmänt mysig. Såna dagar beställer vi hädanefter! Storkidsen har kommit idag o de har varit så lyckliga över all snö som kommit, kul då det blir lite roligare att vara ute o leka nu.

Nu blir det hopp i säng o imorgon blir det morgonmys med stora barn i soffan o julkalender! Kanske får nytt frukostsällskap från Jala imorgon oxå....Det är ju alltid så himla trevligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela