Cattas liv och tankar

O ikväll är det.... GREYS!!

Publicerad 2009-11-04 18:50:06 i Allmänt,

Onsdag igen! Me like!! Ska välförtjänt gona ner mig i soffhörnet med liten Lisa o kanske kanske kärleken kan "offra" sig o titta på skiten med mig.. Får muta dit han med lite kvällsfika kanske...

Idag har vi examinerat sista uppgiften på förskrivningsrättkursen! GUUUUUD va skönt att allt är gjort nu! För även om det skulle bli någon komplettering så är det inte hela världen o jag kommer förmodligen att fixa det!! Hurra för mig! Lisa var med sin snälla farmor under tiden och det hade gått alldeles strålande! Både Lisa o farmodern verkade rätt nöjda över att ha fått vara med varandra halva dan, himla skönt att allt gick bra!! Anki kom förbi skolan med Lisa mitt på dagen för lite matning o sen var det lugnt ett tag till. Men nu ikväll har jag suttit med tröjan uppe mest hela kvällen, vill väl förvissa sig om att jag är kvar kanske..

Håller nu på ställer med lite go middag till mig o Martin, storkidsen ville äta pasta sen igår. För oss blir dagens meny ugnstekt potatis, morötter o lök och älgbiff med kantarellsås. Låter väl rätt ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela