Cattas liv och tankar

Onsdag

Publicerad 2009-11-18 22:40:35 i Allmänt,

Ja då har ännu en dag gått, o lika trist o grått väder... Var på BVC på fm, upp 200 gram sen förra veckan o har växt fem cm sedan hon föddes. Stortjej!! Gick en liten sväng i rusket men det var ingen höjdare..

På em har Ida varit duktig o städat sitt rum och även möblerat om, blev så bra så! Hon bakade även en mycket god kladdkaka som vi fikade nu ikväll då Anna o Lena var hit o hälsade på. Himla trevlig kväll!

Har nu sett på Greys o måste säga att det är rätt jobbigt att gråta o snyfta, ser ut som en tvättbjörn efteråt.. Men kvällens avsnitt var både sorgligt o väldigt fint o då är det som att vrida på en kran så kommer tårarna. O för den sakens skull så är man ju inte direkt "svårrörd" nuförtiden...

Kommentarer

Postat av: Ida Tallhed

Publicerad 2009-11-18 23:25:15

ja .. haha xD koka i mjölk. sjukt va?

Postat av: beciell

Publicerad 2009-11-18 23:28:26

Då förstår jag att 5 timmars sömn låter skönt i dina öron.. För mig ocskå förvisso nu när jag är så förkyld.. Snart dags att sova :)

Postat av: beciell

Publicerad 2009-11-18 23:28:51

Helst i mer än 5 timmar* =)

Postat av: mia

Publicerad 2009-11-19 22:02:19

Ja fy fan.. Själv satt man å bet så hårt i läppen igårkväll så att det nästan gick hål! Känns MYCKET bättre att sitta på rad å böla på en Greys date...saknar!! : ) Kraam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela