Cattas liv och tankar

sjusovar bebis..

Publicerad 2009-11-28 14:01:41 i Allmänt,

Inser att vi fått en liten sjusovarbebis i familjen.. Klockan är snart två o hon har bara varit vaken nån kortare stund för lite mat o blöjbyte.. Hade tänkt gå på julmarknaden men inser att det får nog vara, hon åt sist vid halv tio så går jag dit blir det väl panikhunger direkt.. Får se om hon vaknar till snart så kanske vi kan gå en snabbis..

Provade årets glögg igår kväll, tycker verkligen om glögg! Men den var inte den bästa som de haft, jag gillade den med hjortron supermycket. Ikväll blir det mer glögg, jag o alla kids ska t Pär o Ann på lite mys. Martin ska ha en krogkväll med gamla kompisar från skoltiden så han kan tyvärr inte göra oss sällskap..



Mys med Kalle katt!!

Kommentarer

Postat av: Cajsa

Publicerad 2009-11-29 18:16:59

Hjälp...tänk på bebisen som kvävdes av att katten sov på den (om det nu var så det gick till).

Postat av: Cajsa

Publicerad 2009-11-29 18:19:05

Fast väldigt gullig bild! Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela