Cattas liv och tankar

Söndag

Publicerad 2009-11-01 23:00:47 i Allmänt,

Helgen har passerat som ett jihu.. Gårdagen var lugna gatan med middag hos Naimy o sedan besök i Sköns kyrka, hör inte till vanligheterna med kyrkbesök på lördagkvällar kan jag säga....

Idag blev det promenad liksom igår och därefter for jag o kidsen till mormor på solgården en sväng och presenterade lilla Lisa. Nu ikväll har vi ätit buffé på Värdshuset och det var mycket gottigt!! Lilla Lisa sov sig igenom besöket där till mammans stora lycka (uppskattar att äta i lugn o ro utan en bebis fast vid bröstet.....) Kvällen har tillbringats i soffhörnet med Fredrik o Filip, lite smått kul att se på faktiskt. Nu är det nattinatti o som vanligt är kvällens önskan att få fyra timmars sammanhängande sömn...




Supermysigt att premiärbada!!




Gammelmormor med tre av sina elva barnbarnsbarn!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-11-02 11:53:15

Ida ser inte liiiite stolt ut när hon håller lillasyster =) och Gustav ser busig ut =) och söt som attan är lilla Lisa!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela