Cattas liv och tankar

Sovmorgon!

Publicerad 2009-11-05 19:13:25 i Allmänt,

Klev upp sju o åt frukost med stora barnen o skickade iväg dem t skolan. Var lite social med Martin en stund men smög sen tillbaks till sängen o myste ner mej med lilla Lisa. Sov sen som två smågrisar t tjugo i tolv... Mycket skönt och förmodligen rätt välbehövligt! Nu i em och kväll har det varit fikabesök av Cissi som hade med sig en supermysig liten jacka t Lisa o sen har det varit den vanliga gången; läxläsning med barnen, middag, ammning, blöjbyte o som ett litet avbrott en massa jultidningar som skulle packas.. så ni som har beställt vet nu att snart kommer vi o inkasserar pengar...

Har även bakat en filmjölkslimpa så det blir lite gott att smaska på snart!

O avslutningsvis all min kärlek o krya på önskan t Tova som inte är nå piggelin nu... Hoppas du mår bättre snart o får komma hem!! Pussar o kramar till hela familjen!!!!!!! Tänker på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela