Cattas liv och tankar

Stolt!

Publicerad 2009-11-03 17:59:05 i Allmänt,

Varit på utvecklingssamtal med Ida. Gick alldeles utmärkt!! Fungerar bra i skolan o det är ju superskönt!! Duktig tjej!! Har nu ätit en kulinarisk middag bestående av blodpudding, lingonsylt o vitkålssallad! Martin slipper för han gillar inte det.. Finns lite rester o även sylta från Naimy som han kan mumsa på då han kommer hem. Jag o kidsen ska gå på avslutning på friidrotten nu, hoppas det är gott fika.....

Imorgon är det sista seminariet i förskrivningsrätt kursen.. Hoppas det går vägen.. Farmor ska få äran att vara med lilla Lisa o skjutsa henne runt, runt i vagnen. Får springa ut då det blir matdax så det kommer säkert att gå alldeles ypperligt!

O tack för mysig morgonstund kära Jalisar!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela