Cattas liv och tankar

Stortjej!

Publicerad 2009-11-11 23:15:00 i Allmänt,

Var på BVC o vägde lilla Lisa idag, 4425 gram.. 500 upp sen förra veckan.. Mamman bjussar på grädde :-)

Anna-Karin, Max o nytillskottet Bill var hit o hälsade på idag! Supermysigt!! Lunchade först på Värdshuset o fick även härligt sällskap av Jannice o Mia. Tog påtåren o en (eller många) kaka (or) här hemma. Surrade sedan bort en massa timmar o hade så himla trevligt, härligt med bebisliv!! Synd att det är såååå långt t Matfors annars har det kunnat bli en daglig vana!! Men det är riktigt kul att vi är mammaledig samtidigt!

Nu ikväll har jag o Lisa varit o hälsat på Maria i hennes nya hem, jättefint! Även kvällen bjöd på mysig pratstund o mat o fika. Underbart med fina, fina vänner!




Bill 5 veckor o Lisa 3 veckor
(fick inte till att de skulle kika på varann... men om några år så kanske ;-) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela