Cattas liv och tankar

Dagen BF

Publicerad 2009-10-18 10:35:34 i Allmänt,

Ja idag är det dagen då det är beräknad leverans av liten bebis... Men tror nog att det kan bli lite försening angående detta.. Har ju fått både Ida o Gurra lite tidigare så jag tycker jag har gått över tiden redan nu.. Men förhoppningsvis är det inte alltför långt bort. Håll tummarna nu!!

Igår var vi till Unnviken o hälsade på Naimy. Anki var oxå där. Tillbringade hela em där och blev även bjudna på middag, mycket trevligt!!

På kvällningen bjöd vi in oss t Jala på kaffe och fick även smaka av "Grundtårtan". Gottigt!!!! Myskväll som vanligt!

Idag blir det lugna gatan, ska tillbringa mesta tiden i soffhörnet. Lite sugen att slötitta på sagan om ringen, gillar ju de filmerna!! O då går ju det en massa timmar av bara farten!!

Ha en superbra söndag o hoppas jag är upptagen med att föda barn snart så jag inte kan uppdatera... :-D

Kommentarer

Postat av: Cajsa

Publicerad 2009-10-19 08:50:03

Åååå...vad vi väntar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela