Cattas liv och tankar

Kanelbullens dag...

Publicerad 2009-10-04 13:24:21 i Allmänt,

o jag bakar filmjölkslimpa!! Men det är oxå sååå himla gott! Har varit flitig husmor i en massa dar nu, städat, tvättat o bakat. Hittade recept på stekpannebröd oxå så det blev det i fredags, mycket gott!! Gjorde en rotfruktsgryta t middag så då var det gott med nybakt till..I fredags monterade jag o Ida skötbord o byrå till Liten. Blev så bra så! Nu börjar det närma sig!! Längtar mer för varje dag. Ida har packat "BB-kläder" till liten så nu är det oxå klart.. Kul att de stora kidsen längtar så  mycket, värmer i mammans hjärta!!







Igår for vi upp t Anna o Micke på lite kvällsfika, alltid lika trevligt o alltid alltför sällan vi ses.. Lovely!!

Har nu vissa förhoppningar om att få hit Jalaborna på lite kaffe o nybakt... Mackor brukar ju kunna locka hit framförallt mannen i familjen ;-) Men de var ju på hejdundrande bröllopsfest igår så aptiten kan vara något nedsatt....

O sist men inte minst grattar jag nu Patric o Anna-Carin som fick en liten son igår!!! Andreas o Max lillebror!!

Kommentarer

Postat av: Eleine

Publicerad 2009-10-04 14:38:26

Trodde du gått och fått bebis redan då du uppdaterat så dåligt, fy skäms och luras på de viset ;P

Sånna där bebis strumpor har jag också köpt till våran lille krabat :)



Kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-04 15:43:14

Hahaha Eleine!! inte än men det närmar sig iaf... Skönt att vara ledig nu tycker jag!!

Postat av: Cissi

Publicerad 2009-10-04 19:42:58

Nu känner jag mig som en dålig människa. Jag som hade lovat dig ett recept... men mitt kanske är lite annorlunda så det kommer förhoppningsvis så småningom :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela