Cattas liv och tankar

Nähäpp..

Publicerad 2009-10-15 17:05:26 i Allmänt,

Verkar inte bli nån bebis idag.. Rackarns! Jag som tyckte det skulle vara så lämpligt...
Men har haft fullt upp hela dan. MVC på fm, gick alla tiders det. Som skapt att vara gravid tydligen... Fick en ny tid om två veckor men har INGA planer på att komma då!!! 

Lunchade sedan på Cupolen med mamma o pappa, mycket gottigt! Åt en riktigt god sallad med allt möjligt smått o gott. Shoppade sedan lite saker i Birsta och fick en massa bra grejor till bebisen av mamma! Tusen tusen tack!!!


 TACK MAMMA!!!

Var förbi Handelshuset o köpte små bebismössor, en blå och en röd... Får se vilken vi ska använda.....



O här är en bild på mej i v 40... Hoppas verkligen inte det blir några bilder v 41, 42.....



O vaccinationen gick strålande.. Men sticker hellre än blir stucken, sådetså!!!

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2009-10-15 19:30:28

ja, herregud...jag kollar varje dag om bilarna står där nu...vänta, vänta, vänta - värsta dagarna på alltihop!! Tänker på er mest hela tiden nu - hör av er när det är dags, så får jag hjälpkrysta lite =)

KRAAM

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-10-16 20:38:24

Men gudars.. lite avis på dig.. snart har du gjort det jag fasar mest för när det gäller barn nr 2... dvs första 7 månaderna EFTER födseln.. ja du passar väl på att vila allt du kan.. Men å andra sidan är det ju inte Leif som är fadern..öh.. hoppas jag ;)

För då blir det inte mycket sova av.. men jag tror att din avelshingst är lite bättre än min.. inge fel på min solstråle men hon höll på att knäcka mig i början.. Lyyyycka till stumpan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela