Cattas liv och tankar

Onsdag=Greys!!!

Publicerad 2009-10-14 11:09:20 i Allmänt,

Idag bär det iväg till skolan! Nästa seminarium är den 4 november o då måste jag väl ha nåt litet knyte iaf.. Tiden går ut 18 oktober men jag tänkte att det skulle vara så himla lämpligt att få imorgon.. de stora barnen är hos pappan o jag ska på MVC men då slipper jag ju det, o så är ju Martin ledig helgen så då kan ju han enkelt vara hemma torsdag fredag oxå.. Ja så bestämmer vi! Imorgon ska det födas bebis!!

Meeeeeeeen! Det brukar inte alltid bli som man tänkt sig o speciellt inte vid bebisleveranser...Suck!

Ha en underbar härlig fantastisk höstdag!!

Kommentarer

Postat av: cissi

Publicerad 2009-10-14 15:24:36

Men någon gång i livet ska man väll få som man vill ;-) Jag hejar på dig!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela