Cattas liv och tankar

Söndag

Publicerad 2009-10-25 23:01:38 i Allmänt,

Dagarna går. Svårt att fatta att det snart gått en hel vecka sedan lilla Lisa kom till världen. Känns iaf helt fantastiskt underbart o det är bara så sjukt mysigt med bebis!! Helgen har varit bra på alla sätt, lite trist väder bara så det har inte blivit någon premiärtur med vagnen än, men det hinns nog med.. Storsyskonen är totalt förälskad i sin lillasyster o de pysslar om henne så otroligt bra. Har haft lite besök i helgen o det är alltid lika trevligt! Imorgon ska vi på återbesök på BB för läkarkontroll kl 9.45, spännande att passa tider numera men det går säkert bra.

Ikväll har jag Martin skålat för lilla Lisa!! Skål för vår lilla fina dotter som äntligen kommit till oss!!! Älskar!!




Myser med mamma!!



Farmor shoppat lite fina kläder till lilla Lisa!!

Kommentarer

Postat av: Carin Backman Eriksson

Publicerad 2009-10-26 16:26:04

Njut ordentligt. Det är så galet underbart att vara hemma med liten bebis. Och jag tyckte det var absolut bäst med nr 3. Mysigt med storsyskon som pysslade om samtidigt som man fick massor med tid med bara bebisen när de stora var i skolan och inte nog med det så har man fått en helt annan säkerhet - särskilt sen första barnet - så det är bara fördelar med en sladdis...Ha det sååå mysigt i höstrusket...

Postat av: Ville

Publicerad 2009-10-26 18:08:40

Såå söt!

Tyckte hon var lite lik Isa på bilden.

kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela