Cattas liv och tankar

Torsdag

Publicerad 2009-10-29 19:22:32 i Allmänt,

Idag har vi varit o presenterat lilla Lisa på jobbet och på VC. Sååå skönt att komma ut lite i friska luften! Har nu gått tio dagar sedan hon föddes o allt går himla bra. Hon äter, sover o bajsar.. Hoppas det kommer hålla is ig så det inte blir någon skrikperiod snart..

Den här veckan har jag skrivit klart sista inlämningsuppgiften på kursen så nu är det bara seminariumet kvar nästa onsdag. Hoppas det kommer att gå bra! Är godkänd på 3 av 4 uppgifter så jag håller mina tummar.. Men sen tror jag att jag ska ta det lite lugnt med pluggeriet ett tag..

Imorgon har jag vissa planer på att fara t Timrå o låta de stora kidsen bada, de har ju höstlov o det skulle vara kul om de fick göra någon aktivitet under veckan. De klarar ju badandet själv så jag kan sitta o fika på "läktarn" under tiden. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela