Cattas liv och tankar

Flickan som lekte m elden..

Publicerad 2009-09-19 21:35:54 i Allmänt,

Nu har vi kommit hem efter bio o restaurangbesök, mycket mycket trevligt!! Såg "Flickan som lekte med elden" o den var riktigt bra! Fick tom en smäll mitt i filmen av en skvätten biokamrat :-) Åt sedan en superb middag på Jops , smaskigt värre! O Försökte absolut inte lukta i mig det röda vinet som han mittemot drack, inte ett dugg sugen på rödvin nu.... Tror att det kan ha varit en viss dos av sömnmedel i maten för alla blev helt slut efteråt, golvet såg sjukt inbjudande ut att krypa ihop o sova på en stund..


Tackar Jalafolket för en himla härlig em och kväll!!
O hoppas det inte dröjer åtta (!!!!!!) år till nästa biobesök...

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-09-21 20:30:01

Ååå vad avis jag blir.. biobesök är inte något som haglar tätt.. Jag och L har varit på typ 3 filmer sen vi träffades.. Men snart, snart, efter allt är klart och betalt ska vi tamef--n ta oss iväg!

Kul att få läsa om hur ni har det! KRam och sköt om dig och dina och maggen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela