Cattas liv och tankar

Nära nu..

Publicerad 2009-09-14 21:14:17 i Allmänt,

Har nu börjat min näst sista vecka på jobbet... Känns både sorgligt o härligt.. Vet ju att jag inte kommer tillbaka till min arbetsplats sedan för den tjänsten ska ju upphöra att finnas.. O det gör det hela lite tyngre. O eftersom jag jobbar med äldre förstår jag ju att många kommer att vara borta av naturliga skäl om en inte alltför lång framtid. Har vissa som betyder lite mer för mig än andra o det är med tungt hjärta jag nu säger tack för mej till dessa underbara människor.

O samtidigt känns det helt fantastiskt att snart ha förmånen att få vara hemma ett par veckor innan det är dax för liten bebis att komma till världen!! O det går så himla fort att snart ligger det en liten en där i spjälsängen o snusar... Längtar!!!!

Nu ska jag umgås lite med kärleken som sitter i soffan o dinerar i sin ensamhet. Mysmys!!!

PS Skickar en varm tanke till Henke som fick en älg framför motorcykeln igår kväll o för närvarande ligger nedsövd i Umeå.... kram till honom o hela hans familj!!!!!!

Take care!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela