Cattas liv och tankar

Stockholm

Publicerad 2009-09-06 21:15:00 i Allmänt,

Ja då var vi hemma igen efter en helg i Stockholm! Tågade ner i fredags o var nere vid fyra. Kvällen bjöd på lite shopping t Ida o sedan middag tillsammans hela klanen, gottigt! Kvällen blev inte vidare sen då alla var trötta efter en arbetsvecka o resdag..





Lördagen blev solig o fin o vi for ut till Gröna Lund där alla utom mor o far uppsökte nöjesfältet. För en väldigt havande kvinna blev det inte så mycket karuseller men däremot smygåt man en hel del brända mandlar då övriga var upptagna med "Vilda musen".. Lite kul ska man väl ha..








Tillbaka på hotellet så skålade o uppvaktade vi världens bästa mamma lite smått så här i förskott. Tycker det är väldigt behändigt då födelsedagsbarnet tar med sig samtliga till Stockholm en helg, inte helt fy skam! Tackar vi för av hela vårt hjärta!!









Hemma i lilla, men ack så kära Liden igen så for vi till Jala o checkade av helgens kattvaktande. O där uppe hade det minsann börjat hända saker! Tommy såg ut som en liten pojke i en godisaffär där han satt i en jättetraktor o skyfflade runt sten o lera för fulla segel, här planeras det tydligen för husbygge!! Snart visslar det till så står det faktiskt ett hus där uppe på höjden!! Heja heja!!

Nu ska jag plantera rumpan i soffan o se kvällens seriestart om nåt otäckt virus, förstår ju hur angenäma mina drömmar kommer att bli inatt.. Drömmer ju redan helt sinnessjuka saker så att man funderar hur man är funtad egentligen...

Kommentarer

Postat av: Lillpojken :-)

Publicerad 2009-09-07 21:22:45

Haha!!!

Ja visste att de va nå´t skumt med Martin...

Syns ju klart o tydligt att han försöker ta sig ur garderoben...Moohahaha:-)

Postat av: Cajsa

Publicerad 2009-09-10 13:11:09

Det ser mysigt ut att dricka skumpa i garderoben!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela