Cattas liv och tankar

Torsdag

Publicerad 2009-09-17 21:55:25 i Allmänt,

Full huggning hela dan.. O MVC besök på det. Konstigt att bltr håller sig så pass lågt ändå, men det gör det.. Alla värden fortfarande kanon o det är ju skönt. Magen växer som den ska o den lille sparkar som rackarn där inne, trots att det blir trängre o trängre. Har sjuka sendrag i vader o tår på natten.. INTE helt kul att hoppa upp o dansa nattetid då krampen sätter i.. benen bär inte o mitt låga bltr gör att man tippar in i väggen då man reser sig för snabbt. Rätt spännande. Konstigt att M kan sova då jag studsar o svär eder över smärtan..

Imorgon är det seminarium o som vanligt är jag ruskigt dåligt påläst.. Får hålla tummarna att det går vägen ändå.

Har planer på o gå o se "Flickan som lekte m elden" i helgen, premiär imorgon. Skulle vara rätt nice att gå ut o käka o sen gå på bio, kan tänkas dröja innan man kommer iväg sedan lilla liten är född..

Kommentarer

Postat av: Milliz

Publicerad 2009-09-18 06:42:23

Ja, fyyy för sendrag! Druckit lite mjölk? Hört att det kan bli bättre om man får i sig lite kalcium... Men vet såklart inte om det stämmer.

Åh vad vi längtar efter den lille/lilla nu =)

Så säg åt den att nu får den ta å komma ut!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela