Cattas liv och tankar

Ååååååååhhhhhh!

Publicerad 2010-04-29 00:10:12 i Allmänt,





Gud vilket
bröllop!! Så fint! så Vackert! Så fulländat! Underbart! PRECIS som det ska vara! Önskar jag fick vara med på bröllop varje dag. PÅ Vättaberget! Är HELT betagen utav detta bröllop! Kärlek!!!!

TACK TACK TACK för att vi fick den stora äran att vara med på Er stora dag!!

Nu kommer en massa bilder från ett fantastiskt fint bröllop! Ord kan inte beskriva hur det var men kanske, kanske kan ni känna aningen av den lycka som var med oss alla ikväll... Lovely!!

 

Min underbara familj!!!


 

 

Gustav o brudparet!!


 

Älskade Tommy o Jannice o finaste bruden Eva-Sofie!!


 

Barnen var fina o lugna ( iaf fläckvis...)

 

jag o Lisa o fina fina Mia!!

 



 



Underbar kväll, underbart bröllop, underbara människor... ME LIKE!!!!!



Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2010-04-29 19:49:18

Åh! Så fina bilder! Och så härligt med ett bröllop! Nästa gång hoppas jag att det är Tommy och Jannice... :-) Det vore på tiden...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela