Cattas liv och tankar

Den har kommit!!

Publicerad 2010-04-26 22:48:43 i Allmänt,



Idag kom fotoboken!! Hurra va kul! Äntligen kan man bläddra lite bland fotona! O utbrista "ooo" och "Awww" och "ÅH" och andra lika intelligenta uttryck o sitta o fånflina. Snäppet bättre än att titta på dator/dvd men inte lika kul som att bläddra runt i "riktiga" kort... O måste säga att det är en HIMLA TUR att inte jag åldras lika fort som mina barn gör! För oj va fort det har gått! Råkade upptäcka det då jag tittade på kort sen Ida var bebis..

För. ELVA. år. sedan!!


Men jag är ju PRECIS lika gammal nu, som då... Märkligt det där.......

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-04-27 22:21:39

Ja, visst är det konstigt det där....Tanken slår mig nästan varje dag när jag ser högstadiebarnen (ja - verkligen barnen!) och snart är Ida där...HERREGUD! Ur led är tiden =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela